It's friday biatch, let's party!!

Fredag och jag och älsklingen har fårr mycket gjort. Jag menar viss vi slutade 10.00 men då åkte vi hem till mig, och tanken var att vi bara skulle hämta en sak sedan åka till honom. Men det blev lite ändrat, vi stannade hos mig till ett och vi möblerade om, slängde ut min dåliga soffa och monterade ned min loftsäng, och även städat lite. Efter det åkte vi hem till älsklingen och åt lunch och nu efter ett tag vilande, så gör vi oss i ordning, för vi och några till ska på middag hos P-man. ska bli väldans trevligt.

Juste kom och tänka på igår att far har inte ringt, han skulle ju kommit hem i onsdags typ, men så kom jag på, "juste han kommer ju ingen vart, askmolnet, hahahahah, det går ju inga flyg!". Berättade det för min mor idag och hon skrattade lika mycket som jag. Nej gud va taskiga vi är, stackars pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0