MONDAY, and its good


Pocky, det godaste som finns. Undra om de finns i Sverige, måste forska vidare i det.

Första skoldagen. Gick med andra ord strålande, hade en lektion som var hellugn. Slutade runt 12, då drog jag och underbaraste och åt lunch och efter det åkte jag hem och skrev klart min träningsrapport(den ska vara inlämnad imorgon), phuu. nu har jag inget mer jag behöver stressa till så vitt jag vet, eller jo jag ska evt göra ett grammatiktest i engeslka nu i veckan men ahvet inte så mycket om det. Nu börjar min huvudverk bli värre så ska försöka hitta på något annat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom finns i sverige :) du vet kina affären vid hötorget?

2010-04-18 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0