i love you


världens underbaraste unge, min kusin son

Äntligen har man biljetterna hemma hos sig nu, nu är man mega taggad till på lördag :D:D Ska blir så jävla kul och så jävla skönt att få komma bort från denna äckliga värld. Och fick precis veta att alla biljetterna är slut, vilken tur vi hade som beställde de igår ;) annars hade det vart rökt för oss.

Nej men imorgon är det ju tv-kväll men amanda och sebbe som alltid, liten tradition sådär. Ska bli väldans trevligt, sedan på lördag så är det mysig middag med älsk, juste på fredag är det ju valborg och faktiskt 8 månader som jag och älsk har varit tillsammans, tihi.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova snart, är riktigt trött faktist, juste rättegången idag gick galant, hon (den tilltalande) kommer  förmodligen bli fälld, trots att hon nekade allt, men vi hade ju trots allt 2 vittnen varav ett vittne(jag) inte behövde vittna, eller ja de behövde inte mer bevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0