Lördag 100626

Så, nu kan man pusta ut efter allt midsommarfirande. Och nu kan man börja fundera på att det är sommarlova för min del. Tyvärr är ganska många  vänner borta, Sebbe åker till Frankrike imorgon och Isabell åker till Holland på måndag och Amanda är på Åhland, men som tur är andra vänner hemma.

Imorgon ska jag ta farväl av min pojkvän via telefon kl 07:00, sedan ska jag möta upp Erika och Isabell inne i stan vid 3 för att umgås lite och sedan ta ett farväl av Isabell. Senare på kvällen ska jag ge mig ut på en timmes cykeltur, gud så ont i bena jag kommer ha efter, inte cyklat på jätte länge nu.

Juste Igår bokade vi våra Nice biljetter. Vi åker den 5 september. Kommer bli så skönt att få komma bort ett tag från Sverige, och att få komma bort till ett land som är ganska främmande för mig.


Ostindiefararen Götheborg i hamnen i Nice 2008, som min kära bror jobbar på idagens läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0