måndag 100607


Godmorgon.
Denna helg har verkligen varit i full gång, men nu är det vecka igen och det är skolarbeten som skall göras. Just nu så sover älsklingen och jag har duschat, ska väcka honom kvart över, sen hurmin dag ser ut så är det skola till 13:00 därefter ska jag till stadsbiblioteket och låna om en bok(har läst ut) som jag måste göra klart min engelska uppgift på, därefter ska jag ska jag göra klat en annan engelska uppgift, som egentligen ska vara inne idag, men det sket sig och sen efter det ska jag montera på min nya(sebbes gamla) sadel på min cykel och bege mig ut och cykla ett tag, könner att det var ett tag sen jag cyklade och det är faktiskt riktigt kul.

Nu vaknade sebbe, vilken tur, d¨behövde jag inte väcka honom sen.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0