onsdag 100623

ÄNTLIGEN SOMMARLOOOOOV! gud så skönt att allt är över nu. Efter allt babbel i skolan så drog vi tjejer och min pojkvän till kungsan och satt där och tog det lugnt i solen, efter det åkte jag och sebbe hen till honom för att enbart gå ut med hunden och därefter råkade somna och vaknade halv 5. Vi som skulle vara i Vällingby kl 5 för att äta middag med min mamma och hennes kille. Vilket vi så smått klarade.

Kom hem vid sju och har sedan dess bara tagit det lugnt, tagit ett fotbad, st'llt i ordning alla möbler som hantverkarna flyttat på och kollat lite på tv. Nu ska jag ta det mera lugnt och fortsätta att lata mig och bara njuta av början på mitt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0