Keep on walking


VAFAN! Solen skiner jag här sitter jag, inomhus?  Och ska jag säga er varför, jo för att jag måste skriva klart den där nedrans rapporten. Och ja, jag fick hjälp av min svenska lärare idag och det tackar vi för, men nu har jag kört fast igen men har mailat honom och hoppas på svar snarast så jag kan fortsätta och förhoppningsvis bli klar idag.

Annars då, sitter och dunkar Magnus Weideskog och Salen Al Fakir och dricker kaffe.. Har lite ångest, ska träffa Sebbes papi(farfar) imorgon och vill inte se ut som värsta lodarnissen, vill ju ge ett bra intryck hos den stränga farbrorn från Belgien, haha. Nej men jag vet inte vad jag ska ha på mig, så det måste jag fixa innan jag går och knoppar ikväll, med tanke på att jag ska direkt hem till Sebbe efter skolan med tanke på att de kommer dit lite efter att vi kommit hem. Nu ska jag kolla om svenskläraren svarat på mailet.

Later peeps.



Kommentarer
Postat av: sara

cool bild :) och fin blogg också!



TRÖTTA PÅ DET BLONDA BLOGGIDEALET? SUGEN PÅ NÅGOT FRÄSIGARE? CHECKA IN MIN BLOGG ; LIFE OF AN REDHEAD, handlar om allt som andra bloggar inte gör, om en tjej som brinner för ROCK / TRASH mode, BRA musik & andra galna grejer, följ mig!



http://mehners.blogg.se

2010-03-17 @ 20:37:04
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0