let the time run out!


Liknar du en kändis?
nej det tror jag verkligen inte
Bästa låten i världen?
finns alldeles för många för det
Är det ok med vita lögner?
det beror väl helt på. måste man så måste man
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
faktiskt ingen, än så länge
Hur många timmar sover du per natt?
8-9 timmar
Vilket intryck gör du på andra?
överdrivet glad och ganska målmedveten
Det här vill jag bli när jag blir stor
tänker på det ibland.. men något inom foto
Det här får mig att bli alldeles vansinnig…
falskt folk
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
humor! gillar inte smådryga jävlar
Hur var du som barn?
galen, skrattade mycket och väldigt nyfiken
Vad tycker du om fildelning?
vi gillart
Varför bloggar du?
kul att skriva av sig lite ibland då och då, och dela med mig av mina foton
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
jag kan inte jämföra kärlek och vänskap.
Vad kan man leva utan?
det finns alldeles för mycket man kan leva utan, men ändå vill ha
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
det har jag nog. fast inte för tillfället, det är ganska stressigt i mitt liv just nu
Hur ofta lagar du mat hemma?
inte ofta alls
Är du pinsam på fyllan?
nja, kanske, kanske inte
Vilken var din första konsert?
fall out boy på arenan/fryshuset
Människa som gör dig enbart glad?
jag skulle nog vilja påpeka människor. men främst min mamma
Värsta känslan?
jag skulle nog säga ångest
Är du vidskeplig?
nej det tror jag inte
Vart går din drömresa?
frankrike, eller tillbaka till thailand(kho chang)
Vem är ditt drömragg?
haha, ja du, joel kinnaman kanske?
När blir man vuxen?
ja du, det bestämmer man nog lite själv, finns ju folk som är lillgamla
Vem är din hjälte?
mamma
Vad skulle du helst vara – snygg eller lycklig?
lycklig
Vem har makten i ditt liv?
jag?
Har du någon fobi?
hmm. smuts


Kommentarer
Postat av: jenny♥

sv; åh tack desamma !:D

2010-03-17 @ 17:04:16
URL: http://jvts.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Sv; Hmm :) Jag brukar ta många, många bilder på varje föremål jag fotar. Var inte rädd för att fota annorlunda saker, eller ur olika vinklar. Blir mer spännande än när man har en blomma typ i mitten av bilden. Prova ovanifrån!

Sen fotar jag jämt med liten bländare. Blir snygg bokeh i bakgrunden om man får till rätt ljus ;D

2010-03-17 @ 18:21:53
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: TACK!

hur är allt?

kram

2010-03-17 @ 18:56:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Elina Söderholm

Var med och tävla om att vinna The sims 3 PC!

Kramar!

(tävlingen är på min blogg)

2010-03-17 @ 21:13:59
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/
Postat av: hilal&petra

Din blogg verkar intressant:=) Gjort idag ?

2010-03-18 @ 17:58:29
URL: http://doyouwantthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0