Saturday sucks when im alone.


Nu har jag försökt skriva lite på min Essay som ska vara inne på måndag, men känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig, så jag komme ringen stans, kanske lite för att det är lördag och jag längtar tills min pojkvän kommer hit senare ikväll(han är på teater med la familia). Så istället sitter jag här och lyssnar på Magnus Weidenskog i min nya bebis, så underbart.

Nu ska jag tala lite med min mor och göra mig en kopp te, kanske sätta på en film också nej måste försöka skriva mer, och juste imorgon är det kalas hos älsklingen, de ska fira mig med tårta och paket, ska bli mysigt.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0