HATA HATA HATA

Denna stressiga månad gör mig galen!!!! Måste hinna med så sjukt mycket. Och på onsdag har vi NaP ma A del 1, och jag failar typ stenhårt i ma A kursen, så måste plugga stenhårt, sen har vi olika eng test här och var.... BLÄÄÄÄ. Nej men som tur är, är denna vecka bara tills på onsdag, sen kan man andas ut för em helg i alla fall, nej juste måste läsa massa skit och plugga fott engelska, måste kompletera saker i engelskan tror jag. Och på torsdag är jag tillbaka på underbara söderstadion för att se ännu en match med det underbara laget och med det goa sällskapet man har. Helvete vad jag stressar, måste upp 05:00 imorgon för att hinna motionera, sedan skolan 08:00, därefter biblioteket och låna om en bok, sedan hem till älskling och plugga ma A, ska försöka hinna få i mig lite mat däremellan och sedan försöka sova också... HATA HATA HATA,..... Kommer gå in i väggen snart, det känner jag på mig, och hoppas jag får någon hjälp då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0