nått onödigt

Favorittidning: Elle och Vouge
Favoritplagg i garderoben just nu: Hmm. Min new york tisha.
Byter gärna garderob med: Någon som har walk-in closet
Vanligaste färgen på mina kläder: Blandat
Mitt rum kan beskrivas som: Ett blå vitt kaos
Mig själv med tre ord: Glad, puckad och envis
Jag tränar: Springer i spåret då och då, promenerar även
Jag ville bli när jag var liten: Polis
Nu vill jag bli: Journalist, men drömyrket är sport- fotojournalist
Humör just nu: Trött, halft sjuk och hungrig
Är det nåt du absolut inte äter: LEVER!
Hur många kuddar sover du med: 4 stycken
Morgon- eller nattmänniska: Båda, beroende på dag
Sparare eller slösare: Båda delarna
Bästa film: The ugly truth
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ganska
Största svaghet: Jag vet faktiskt inte
Det här är jag bra på: Att skratta
Chips, morötter eller godis? Godis
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Äckligt med ostädat, så försäker hålla det så städat som möjligt
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te
Har du en besatthet? Att trampa på en fimp som någon nyligen slängt
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, tyvärr
Har du sett din bästa vän gråta? Ja, det har jag
Vad åt du senast? Middag
Har du fått någon komplimang idag? Ja, för mitt hår. Konstigt nog.
Har du varit med i en rättegång? Ja.
Är du polare med grannarna? Nej, men jag hälsar ju självklart
Vilka länder har du bott i? Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Minns inte
Har du haft en stalker? Ja det har jag
Minns du dina/din musiklärares namn? Typ inte
Hur bra är din syn? Nja skulle typ behöva läsglasögon för min huvudverk.
Var är dina syskon just nu? Endast styvsyskon, och jag vet inte
Vad var den senaste drömmen som du minns? Oj, jag vet inte
Vem ringde dig senast? Älsklingen
Vilken tid gick du upp imorse? Gick upp kl: 06:00
Vad ska du göra i helgen? Ska till min älskade far idag, och vara där tills på söndag.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Jag med <3"
Vem är den senaste kändisen du tog på? hahaha what?
Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Trycker av alarmet

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt


Favoritgodis: Choklad eller sura saker


Kläder just nu:grå strumpisar, vit/svart baslinne, new york tisha och skinjacka

Musik just nu: Ingenting

Vad sa du senast: "Hallå?"


Sommarplaner:Inga, jo nice i augusti

Längd och vikt: 159 typ och 60 kilo


Favoritväder: Sommarsol 25+


Vem är viktigast för dig: Mina underbara nära och kära


Tror på liv på andra planeter: Ja


Kommer du ihåg din första kärlek: Ja svårt att glömma


Älskar du henne/honom fortfarande:
Nej VERKLIGEN inte


Har du några homosexuella vänner:
Nej


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nja, beror på
Ser du på kärleken som ett misstag:
Eh nej


Snarkar du?
Ja aha


Stjärntecken? Vädur

Rädd för insekter? Nej


Skriver du dagbok?Ja.


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tatuera mig på min 18 års dag, på armen

Vad är du mest rädd för? Ensamheten

Är du rädd för blod? Nej


Vilket gymnasieprogram går/gick du i?
Media


Anser du att du är stark?
Jag är inte svag men för svag för att försvara mig


Röker du? Neej
Vad ska du göra efter det här? Fortsätta skapa mitt spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0