Veckoplanering


OMG! haha
Jag fick en klänning imorse av älsklings mamma, Hon kunde inta ha den så frågade om jag ville ha den. Och det roliga var att jag ville ha den redan när hon köpte den, så nu har jag yttligare en klänning i min sommargarderob. Kan visa den ikväll.


Idag: skola, Teater ca. 14:00- 15:30, Present handling(ej någon tid) och därefter plugga hemma(Måste även hitta någonting man kan hänga på studenten på fredag)
Imorgon: Skola, Hem till älsklingen och förbereda 13:30, Annki fyller år.
Onsadag: Skola, plugga, träffa Anna 14:20-17:00, träffa Amanda 18:00-20:00
Torsdag: Skola, snabbt till älskling, hem, tv-kväll med amanda och äskling, till älskling 21:30(träffa Daniel och Jonna)
Fredag: Skola till 10:00, till älskling, fixa sig till carros student, utspring 13:30, studentmotagning ca. 15:00(hela familjen palm kommer).
Lördag: Grilla med Amanda, Claudia och älskling.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan inte du visa plagg ur din sommargarderob? skulle vara skoj :D

2010-06-01 @ 08:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0